Известие

Collapse
No announcement yet.

Съска турбото (оказа се пробита връзка) оправено

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Съска турбото (оказа се пробита връзка) оправено

    ей дайбеш лисица нещо почна да съска турбината - не свири, а съска (като на скъсан маркуч), струва ми се, че евентуално някое съединение или клапа се е преебала, но пък уж турбото надува...

    НО дава много висок разход, при постоянна скорост е ок, но от вчера, онзи ден, градско ми дава 15-16 разход....


    отивам на диагностика след 1 час, предположения ?


    отново фактите:

    -набира добре (може би една идея не достатъчно, но може да си въобразявам)
    -звука при натискане на газта е съскане, не свирене или виене
    -буустметъра в купето ми показва, че си надува нормално
    -градско дава много висок разход от вчера - 10 литра ги изгори за по-малко от 60 км
    -не ми излизат съобщения или грешки на дисплея
    Last edited by Stoyan Georgiev; d.m.y г., 14:28.
    sigpic
    днес съм в почивка ---

  • #2
    то като имаш скъсан маркуч е не огромна дупка, турбото ще компесира загубите и пак ще направи същото налягане, така че това не е показател! Затова ги прегледайте най-добре, почти сигурно е че е там причината!
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
      то като имаш скъсан маркуч е не огромна дупка, турбото ще компесира загубите и пак ще направи същото налягане, така че това не е показател! Затова ги прегледайте най-добре, почти сигурно е че е там причината!
      и аз така си мислех, айде отивам към стенда, ще споделя след час два какво е станало
      sigpic
      днес съм в почивка ---

      Comment


      • #4
        такааа....

        закачихме я - 2 грешки - ниско налягане и една, която не я разпозна апаратурата

        като я огледахме и се оказа, че маркуча между турбината и филтъра по някакви неведеми пътища се е докоснал до ролките и единия ремък които са от долната страна на двигателя и са го протрили ...

        от там идва и съскащия звук

        интересното е, че на постоянна скорост колата харчи нормално, като се натисне съска и харчи грозно...

        така че ще сменям маркуч, утре ще я разглабят да видим точно какво е положението, дали може да се спаси по някакъв начин все пак, защото реално дупката е съвсем малка

        от цялата работа ме притеснява най-много факта, че този маркуч въобще е достигнал до ролката и ремъка, за да стане този филм явно някой тампон или държаща шина на двигателя може да са дали фира............

        :@
        Last edited by Stoyan Georgiev; d.m.y г., 17:08.
        sigpic
        днес съм в почивка ---

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Stoyan Georgiev Покажи съобщение
          такааа....

          закачихме я - 2 грешки - ниско налягане и една, която не я разпозна апаратурата

          като я огледахме и се оказа, че маркуча между турбината и филтъра по някакви неведеми пътища се е докоснал до ролките и единия ремък които са от долната страна на двигателя и са го протрили ...

          от там идва и съскащия звук

          интересното е, че на постоянна скорост колата харчи нормално, като се натисне съска и харчи грозно...

          така че ще сменям маркуч, утре ще я разглабят да видим точно какво е положението, дали може да се спаси по някакъв начин все пак, защото реално дупката е съвсем малка

          от цялата работа ме притеснява най-много факта, че този маркуч въобще е достигнал до ролката и ремъка, за да стане този филм явно някой тампон или държаща шина на двигателя може да са дали фира............

          :@
          Ако е след дебитомера е нормално да ти качи грешки и да харчи повече. Радвай се, че не е на високото налягане. И внимавай как ще го кърпиш да не се откъсне нещо и да го засмуче
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
            Ако е след дебитомера е нормално да ти качи грешки и да харчи повече. Радвай се, че не е на високото налягане. И внимавай как ще го кърпиш да не се откъсне нещо и да го засмуче
            нямам идея къде по трасето се намира дебитомера, не съм я гледал досега отворена отдолу

            и аз за засмукването се сетих, единия от хората там каза, че самовулканизиращата лента, която могат да сложат ще издържи - т.е. няма да се засмуква... специално за тази лента съм виждал способностите й и мисля, че ще свърши работа

            поне 1 седмица ще издържи докато издрапам до софия, че тук вече не желая да я пипат, след последните глупости, които направиха преди месец два
            Last edited by Stoyan Georgiev; d.m.y г., 20:02.
            sigpic
            днес съм в почивка ---

            Comment


            • #7
              абе залепи си лентата сам и си свиркай бе
              156 2.4JTD 136+ PS

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                абе залепи си лентата сам и си свиркай бе
                бих я залепил сам, но трябва да се свали кората под двигателя, а там е голяма галимация - на стенда утре ще я вдигнат и ще я свалят за 30 минути работа


                а освен това искам и да се огледа защо са се допрели въобще, защото не е нормално - трябва да имат поне 3-4 санта разстояние... да не би нещо откачено да има или някой тампон на двигателя да се е преебал
                sigpic
                днес съм в почивка ---

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Stoyan Georgiev Покажи съобщение
                  нямам идея къде по трасето се намира дебитомера, не съм я гледал досега отворена отдолу

                  и аз за засмукването се сетих, единия от хората там каза, че самовулканизиращата лента, която могат да сложат ще издържи - т.е. няма да се засмуква... специално за тази лента съм виждал способностите й и мисля, че ще свърши работа

                  поне 1 седмица ще издържи докато издрапам до софия, че тук вече не желая да я пипат, след последните глупости, които направиха преди месец два
                  Самовулканизиращата лента се разтяга, не е за там, ако не подложиш нещо твърдо на дупката.И тая кора е гадна за сваляне, особено ако са ръждясали винтчетата
                  Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                  156 1.8TS 16V (01.2001)
                  147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                  0879369082

                  Comment


                  • #10
                    всъщност ви подведох, маркуча не е от филтъра към турбината ами от към радиатора идва, има нещо като фуния накрая пред радиатора


                    .. абе утре ще я нащракам като я разлобя, да ви покажа какво е станало, че ебати калпавия коцуз
                    sigpic
                    днес съм в почивка ---

                    Comment


                    • #11
                      Oх ква си шматка,спукан ти е маркуч на високото налягане,на тази кола кулера се намира пред радиатора/както обичат да го наричат тунерите-фронт кулер/,няма как да съска от маркуч на ниското налягане и да записва грешка за нсико нялагане.Ясно е къде ти е проблема,но дори и да го направят няма да изкара повече от седмица,тази кола си надува доволно и ще се пръсне пак.Трябва си нов маркуч,а за причината да се доппре до ремъка,не е лошо да видите закрепването на радиаторите,дали не се разхождат напред-назад.
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                        Oх ква си шматка,спукан ти е маркуч на високото налягане,на тази кола кулера се намира пред радиатора/както обичат да го наричат тунерите-фронт кулер/,няма как да съска от маркуч на ниското налягане и да записва грешка за нсико нялагане.Ясно е къде ти е проблема,но дори и да го направят няма да изкара повече от седмица,тази кола си надува доволно и ще се пръсне пак.Трябва си нов маркуч,а за причината да се доппре до ремъка,не е лошо да видите закрепването на радиаторите,дали не се разхождат напред-назад.
                        А и се раздува тоя маркуч. Вземи си нов и не слагай тръби
                        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                        156 1.8TS 16V (01.2001)
                        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                        0879369082

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                          Oх ква си шматка,спукан ти е маркуч на високото налягане,на тази кола кулера се намира пред радиатора/както обичат да го наричат тунерите-фронт кулер/,няма как да съска от маркуч на ниското налягане и да записва грешка за нсико нялагане.Ясно е къде ти е проблема,но дори и да го направят няма да изкара повече от седмица,тази кола си надува доволно и ще се пръсне пак.Трябва си нов маркуч,а за причината да се доппре до ремъка,не е лошо да видите закрепването на радиаторите,дали не се разхождат напред-назад.
                          е шо да съм шматка, не съм я виждал отворена, няма откъде да знам ...

                          ще се сменя маркуч значи

                          я кажете някакъв номер или линк на частта да ходя да поръчвам
                          Last edited by Stoyan Georgiev; d.m.y г., 10:25.
                          sigpic
                          днес съм в почивка ---

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Stoyan Georgiev Покажи съобщение
                            е шо да съм шматка, не съм я виждал отворена, няма откъде да знам ...

                            ще се сменя маркуч значи

                            я кажете някакъв номер или линк на частта да ходя да поръчвам
                            Приготви се за цифра и .... чакане. В магазините имат каталог или си го виж по EPER онлайн
                            Или изтегли от тук (copy -> paste):
                            magnetxt=urn:btih:6f9cb802d9ba1eece47bb195d2a2975628ee4f cc&dn=Fiat+ePER+6.0+%282011%29&tr=udp%3A%2F%2Ftrac ker.openbittorrent.com%3A80&tr=udp%3A%2F%2Ftracker .publicbt.com%3A80&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.ccc.de%3 A80
                            Last edited by NightRider; d.m.y г., 10:48.
                            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                            156 1.8TS 16V (01.2001)
                            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                            0879369082

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Stoyan Georgiev Покажи съобщение
                              е шо да съм шматка, не съм я виждал отворена, няма откъде да знам ...

                              ще се сменя маркуч значи

                              я кажете някакъв номер или линк на частта да ходя да поръчвам
                              Чай ся,сигурно ли е че е маркуч,кой точно,ако застанеш пред колата предполагам този отляво нали/щом е при ремъците.Виж в Аутоиталия дали има/може и във Варна/ от време на време имат редки части на склад
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment

                              Working...
                              X